psp designers club

https://http://welcome.foreverfriendsdito.fotki.com/
.
..:: PSP Designers Club ::.. 19/02/2007 02:21

..:: Stel je even voor ::..

Joehoeeeee allemaal...

Ik ben Jessica, ben getrouwd en ben in het gelukkige bezit van twee goudstukken van kids!! En ik woon in limburg... wheeeee zou liever een spanje willen wonen het klimaat bevalt me hier dus ook totaal niet.. grrrrr Een mens van de zon.. inderdaad..!!! yehhhh Ik hoop in ieder geval hier dat we met zijn allen lots of knutsel fun zullen beleven, en we samen elkaar helpen om leuke creatieve dingen te kunnen doen en te maken...

seee yaaaaaaaaaa

mega hug xxx Jessica xxx

http://foreverfriendsdito.spaces.live.com

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Ellen 19/02/2007 02:23
Hoi ik maar de volgende dan he?

Ik ben Ellen en kom uit Almere .Ben 42 en heb 2 TOP dochters van 17 en 20 jaar.Bijna 23 jaar getrouwd ( jaja time fly's) en werk Part-Time in de zorg.Houd dus in dat ik lekker veel tijd heb om te computeren wat bijna uitdraaid op verslaving.Zag op veel Spaces dat er met PSP gewerkt word en aangezien ik een leek ben met dat soort programma's ben ik SUPERRR blij dat ik via deze club PSP kan leren.Nou dit was het wel.Ik wens iedereen heel veel plezier op deze club.

Liefs Ellen(ellepe69)

T
Toverfee 19/02/2007 02:24
Nou ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Toverfee (Jacqueline)

Ik ben 42 jaar,getrouwd met Marco en we hebben 1 dochter die gisteren 13 jaar is geworden.

Ben sinds een paar jaar heel veel met mijn space bezig geweest en sinds een paar maanden met PSP wat zeer verslavend is.

Ik ben lid van een paar clubs en volg daar af en toe een les en hoop dat hier ook te gaan doen maar ik weet zeker dat dat wel gaat lukken!

Nou Jessica we gaan er met zijn allen wat moois van maken hier.

Liefs Van Toverfee

C
Chrisje 19/02/2007 02:29
Hoi ik ben Chrisje (Christianne)

Ik word huhuh 55 jaar en getrouwd met Marc ,,,we hebben éen zoon Nandino

zijn vriendin Sofie en onze kleinzoon Brent

Ik hou van spacen en voor het eerst lid van een club ...waar ik verslavend aan werk ...met psp creations .. en bloggen ...

Wel Jessica aan jou heb ik veel te danken ...om u uitleg ...en wens de beheerders veel succes

Liefs Chrisje

P
Pascale 19/02/2007 02:30
Hallo ik ben MissMystery(Pascale), 31 jaar, en 2 kindjes. Toverfee vertelde me van dit nieuwe Pspclubje. Lijkt me erg leuk, ben gek op lesjes maken, Psp is een heerlijke ontspanning waar je lekker je snel aan verslaafd raakt als je er eenmaal aan begonnen bent. Hoop ook hier wat te kunnen lessen, in mijn vrije tijd.

K
KittyS 19/02/2007 02:31
Hoi ik ben Kitty.S moeder van 3 kids en 6 kleinkids denk de oudste hier 60 ,hihih psp verslaaft sinds 2 jaar ben lid van div clubs waar ik lessen heb gehad .Maar het liefst fantaseer ik mijn eigen crea's zie spaces.Hoop het hier ook naar mijn zin te hebben ,liefs Kitty

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |